2013. július 27., szombat

Ombre hajfestés 1.

Hódit az ombre divat!
Első olyan hajfestésemre, amelyet ombre technikával készíthettem el, barátnőm jelentkezett. Mivel ez még nekem új volt természetesen utána olvastam és szakember segítségét is kértem. Én saját hajamon nem tudnám elképzelni, nem is minden színösszeállításban tetszik ez az ombre megoldás. Pl. egy barna hajszín lefelé világosodva olyan, mintha egy nagy lenövés lenne.
 Neki gyönyörű göndör haja van, kár volt ez az ombre hajfestés.

Minden festett hajat ápolni kell de, ha egy sötét hajat világosítunk, akkor az még jobban igényli, hogy foglalkozzunk vele. Tehát hajmosás utána balzsamozzuk vagy pakolókrémmel ápoljuk, emellett vannak egyéb termékek, amelyekkel egészséges maradhat a hajunk pl. hajvégápoló olaj.

Szóval először Évi hajvégeit kb. a közepétől kivilágosítottam melírpad segítségével. (szőkítőporral világosítottam, mivel sötét az alaphajszíne)
 Blond ombre hair
Évinek még így is tetszett, de mivel azt beszéltük meg, hogy a hajának a végei vörös lesz, így a tervnél maradtunk. Nyár van miért ne legyünk színesek! :)
Elég hosszú folyamat ez, hiszen folyamatosan figyelni kell, ahogy világosodik a haj és a megfelelő színárnyalat elérése után lemossuk a festéket. Hajszárítás után így nézett ki:
Az extra színt bevállalta, mivel mostanában ez is nagy divat. Az élénk hajszínek hódítanak. LK red-mix hajfestéket használtam, kedvelem ezt a hajfestéket, mert bár hajmosáskor mindig jön a színe, de egyébként lassan kopik a hajból. Rákentem 6%-os oxigentával, majd 20perc utána ismét megmostam a haját. Íme az eredmény:
Red ombre hair