2013. július 24., szerda

Esküvői ajándék

Egyik évben unokatesómék esküvőjére készültünk. Mivel nem szeretek kapkodni és szeretem, ha minden megvan időben (cipő, ruha), már jóval előtte ötleteltem azon is, hogy mit adjunk ajándékba. Kreatív embernek mondhatom magam, de azért nézegettem kreatív ötleteket az interneten is, hogy valami különlegessel is meglephessük őket, amit magam készíthetek el.

Nem akartam egyszerűen valami díszes borítékba tenni a pénzt, az olyan megszokott. Bár egy borítékot is lehet szépen díszíteni, de azt erre nem tartottam megfelelőnek.
Interneten meg is találtam a megoldást. :)
Íme:

Ezt csak egy ötletet adott, persze akármit találok neten sosem lesz ugyanolyan, mint az eredeti.
Erős kartont használtam a "torta" aljának. Körberajzoltam egy tortaformát, majd kivágtam. Az 500Ft-osokat megtekertem és gémkapoccsal rögzítettem, először egymáshoz körbe, majd a kartonhoz is. Közepét szintén karton tartja, hogy ne essen be a közepe. A tetején lévő pénzeket, az ezreseket félbe hajtottam, de hogy megmaradjon az íve és ne hajtódjon teljesen ketté, így a közepére is karton került. Végül a közepét kis menyasszony-vőlegény dísszel és egy kis szalaggal a tetején fejeztem be.
Íme a saját készítésű pénztorta:

És bár sokkal egyszerűbb, de nagy sikert aratott! A többi vendég fényképezte (második képen ez látható is):



Az ifjú pár



A lagzis jó hangulat :)