2017. július 31., hétfő

Csak egy ötlet

Hol is kezdjem... este elalvás előtt rengeteg minden jár a fejemben, sokat ötletelek mindenféléről. Akkor kellett volna mindent leírni, de már félálomba vagyok olyankor, az agyam jár, de a kezem már nem biztos, hogy tudna írni. Majd az ágyamhoz készítem a diktafont. :D Ez is egy milyen jó találmány. :)

Olyan sok minden hülyeséget találnak ki az emberek, ami utána már talán nem is olyan hülyeség, mert emberek kezdik el használni, viselni. Majd hasznossá, divatossá, nélkülözhetetlenné is válik. Ötletekből jön az újabb ötlet, mindig ki lehet találni valami újat, ami megkönnyítheti a hétköznapjainkat vagy egyedivé tesz minket.
Ez nagyon tetszik:
"Én úgy lógok kis a sorból, hogy nem állok be!" :) (számomra ismeretlen, aki mondta ezt a mondai, mert a jegyzetemből van, ahová le szoktam írni, annak a nevét is akitől az idézet van. Nyilván nem volt odaírva másnál sem.)

Jönnek az emlékek is amikor jöttek a mobiltelefonok, nekem kicsit később volt, mint néhány barátnőmnek. Engem egyből nem érdekelnek az ilyen dolgok, nekem nem fontos, hogy az elsők között legyek, akinek van egy új eszköze.
Szóval a mobiltelefonok: jöttek a képüzenetek, de ezek még nem voltak színesek, hanem fizetni kellett érte, hogy 1-1 kép meglegyen. Nokia 3410, ilyen telefonom volt és nagyon szerettem. Én ugyan nem költöttem képüzikre. Jól megnéztem és láttam, hogy kis négyzetekből áll az egész kép (pixelek). Kinagyítottam lapra magamnak pl. amit újságokba láttam és tetszett. Megszerkesztettem, kiszámolgattam a sorokat és megrajzoltam lapra jó láthatóan, majd a telefon képszerkesztésében szépen kis kockánként rajzolgattam, "bepötögtem". Időbe telt, elszórakoztam vele, de én szerettem. :)

Nagyon sok eszközt használunk még most is, ami már retro-nak számít és mindig vissza-vissza jönnek használati eszközök, amelyeket régen használtak.
Ilyenek pl. a gumicsizma, amely bár régen főleg dolgozó emberek használtak a földeken, sárban, esőben. Mára divatos csizma lett az őszi, esős hónapokra főleg lányoknak a mindenféle mintájú gumicsizmák.
Pl. még a kalap is, néha vissza-visszatér, 1-1 fiatalon látni, de főleg fiúkon, hogy egy stílust ad neki a kalap viselése.
Maradjuk, most ennyi példánál, mert eléggé elkanyarodtam ill. már inkább arról szeretnék írni, amin este gondolkodtam.

A fejemben megvan az ötlet és gondoltam arra is, hogy talán majd le is rajzolom, de szerintem az annyira nem menne, de megpróbálom és utólag csatolni fogom. Vagy egy másik bejegyzésbe fogom feltenni, lehet már továbbgondolva. :)
Amiről szó lenne az a Sétabot. Fogalmam sincs hogyan jött ez, milyen gondolatom volt előtte. Nem tudom megmondani.
A bot még az őskorban a táplálékszerzésben segített, majd védekezésben. Később pedig az első társadalmak kialakulásának idején a rendteremtés, fegyelmezés valamint járás eszköze volt.
Itt olvasható egy kis történelem: bot

Az én kigondolt sétabotom:
⭐ könnyű mégis erős, és összecsukható. Ha kihúzzuk, akkor max. másfél méterig nyúlna, de több méretben lehetne kapni az emberek magasságához.
⭐  manapság nagyon kevés ember van, akinek ne lenne mobiltelefonja, egész nap interneteznek rajta, és idegesítő amikor napközben lemerül. Erre gondoltam ki, a botba rejtett akkumulátort vagyis univerzális külső akkumulátort. 
⭐ a botnak lenne kihúzható lábai (3-4 ágú), így nem csak falhoz vagy egyébhez lehetne állítani, hanem bárhol meg tud állni. 
⭐ táskaakasztó is lenne rajta, így nem kell sehol letenni, földre sem ahol "kiszóródik a pénz" :D
⭐ a díszítésről se feledkezzünk meg, mindenféle egyedi mintázatú lenne.

Jelenlegi dátum: 2017.07.31.   12:15  / bejegyzés dátuma  /
Kigondolva: 2017.07.31. kb. 01:30 körül / nem tudtam aludni :)  / 

Sétabot-horgászbot??? Átalakítható sétabot. :D  Tudom nem olyan egyszerű, mint ahogy én ezt kigondolom...