2016. november 27., vasárnap

Karácsonyi asztali dísz 2016.

Idén különleges asztali díszt szerettem volna készíteni. Interneten láttam az ötletet talpas poharakból. Körülnéztem itthon, több pohárkészletem van és van olyan készlet amelyből sajnos eltört már pohár. Az épp megfelelő ehhez a karácsonyi asztali dísz készítéséhez.

Amiket felhasználtam:
- 4db talpas üvegpohár
- 4db toboz
- 4db fehér gyertya
- fehér tempera, ecset
- ragasztópisztoly
-fenyő
-mini toboz
-apró szemcséjű őrölt só
-dekupázs ragasztó
-karton, olló
 Körberajzoltam a poharakat a kartonon és kivágtam.
A tobozokat befestettem fehér temperával majd száradás után ráragasztottam a kör alakú kartonra. A képen látható a vatta, a célom az volt vele, hogy a toboz köré ragasztom mintha hó lenne. Viszont közben variáltam vele és rájöttem nem is fontos a vatta.
Mivel a poharak széleit beragasztottam és sóba mártottam, ez is havasnak néz ki, így a vatta pedig nem is látszódott volna.
 Itt vannak a havas poharak. A poharak talpára fenyőt ragasztottam körbe, majd középre a gyertya és a további díszítés.
 Végül a tobozokat is rögzítettem alulra szintén ragasztópisztollyal.